Temat nowej zabudowy typu half-pipe od KH-KIPPER gościł już na łamach e-maszbud.pl, ale warto do niego wrócić, bo producent z rozmachem rusza z promocją swojego rozwiązania. Tę i inne zabudowy będziemy mogli zobaczyć w akcji na żywo w całej Polsce. Wszystko dzięki wspólnemu projektowi Renault Trucks i Volvo Trucks.

 

Zobacz zabudowy KH KIPPER w akcji

 

Na razie tylko sygnalizujemy, że właśnie ruszył wielki cykl pokazów budowlanych pod hasłem Renault Trucks Extreme Engineering oraz Volvo Trucks Innovation In Construction. Imprezy z udziałem potężnych pojazdów będą się odbywać w całej Polsce aż do pierwszego tygodnia lipca. O szczegółach przeczytacie w osobnym artykule. W tym miejscu zaznaczamy, że firma KH-KIPPER została partnerem cyklu i będzie prezentować swoje zabudowy na podwoziach wymienionych producentów.

 

Zabudowa tylnozsypowa half-pipe należy do najbardziej popularnych rozwiązań oferowanych przez KH-KIPPER. Producent tradycyjnie nie chce jednak odcinać kuponów od swojego hitu i przygotował nową, udoskonaloną odsłonę zabudowy. Pojawiły się w niej elementy, które znacznie podnoszą komfort użytkowania wywrotki, poprawiają produktywność i zwiększają wytrzymałość samej skrzyni. Zapraszamy po szczegóły.

 

Udoskonalona zabudowa tylnozsypowa half-pipe KH-KIPPER

 

Zmiany w zabudowie half-pipe zostały ogłoszone przez KH-KIPPER już na początku roku. Najważniejszym z punktu widzenia eksploatacji udoskonaleniem jest pochylenie przedniej ściany skrzyni. Dzięki temu rozwiązaniu udało się wyeliminować problem zalegania lepkiego materiału. Zrzut jest więc o wiele szybszy, a transport efektywniejszy. Jednocześnie pozwoliło to też umieścić koło zapasowe tuż za kabina, a nie jak dotąd na przedniej burcie.

Kolejną zmianą jest odkręcany daszek na przedniej burcie, który doskonale chroni kabinę przed uszkodzeniami. Podczas załadunku nagminne jest opadanie grubych warstw ziemi czy kamieni na dach, co może być niebezpieczne dla kierowcy, ale także powoduje dodatkowe koszty związane z utrzymaniem wozu. Nowy daszek jest wymienny, co znacznie te koszty ogranicza.

 

Niższa waga, ale wyższa ładowność

 

W nowej zabudowie pojawił się też zbiornik oleju wykonany z tworzywa sztucznego. Ma to dwie zalety: po pierwsze znacznie spadła waga zabudowy, a po drugie zbiornik jest w pełni odporny na korozję.

Sama skrzynia znacznie zyskała na wytrzymałości oraz ładowności. Zmiany konstrukcyjne pozwoliły nie tylko obniżyć wagę zabudowy, ale także poprawić jej sztywność. Half-pipe od KH-KIPPER jest teraz idealnym rozwiązaniem do pracy w trudnych warunkach eksploatacyjnych.

 

Na koniec wspomnijmy jeszcze o tylnej szufli zsypowej typu SNEEP. To akurat nie jest nowość, po producent stosuje ją od wielu lat, ale rozwiązanie to jest kolejnym elementem znacznie poprawiającym komfort użytkowania zabudowy. Rynna w tylnej części skrzyni nie ma charakterystycznego uskoku, dzięki czemu nie gromadzi się w niej sypki materiał. Kierowca i obsługa placu nie tracą więc czasu na oczyszczanie szufli. Dodatkowo tylna klapa została umiejscowiona wewnątrz skrzyni.

 

e-maszbud.pl


KH-KIPPER promuje nowoczesną zabudowę half-pipe. I robi to spektakularnie

20 maja 2015

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA


REKLAMA

 

REKLAMA

 

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

e-maszbud.pl to e-gazeta o maszynach i sprzęcie budowlanym: nowości, wiadomości, prezentacje, wydarzenia

MENU